درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:50   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43008صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 - 22:22
مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد: روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دومین روز از هفته روابط‌عمومی طی نشستی صمیمی با همکاران اداره‌کل روابط‌عمومی، بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و تقویت ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک صادرات ایران در دومین روز از هفته روابط‌عمومی طی نشستی صمیمی با همکاران اداره‌کل روابط‌عمومی، بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و تقویت ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد.


حجت‌اله صیدی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است، اظهار داشت: نقش روابط‌عمومی در تبین ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌های داخلی و خارجی بسیار حایز اهمیت است و با توجه به تغییر ماهیت رسانه‌ها و مواجهه عموم با آن‌ها، همکاران روابط‌عمومی باید بیش از پیش به دانش روز و مهارت‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی تجهیز شوند.


وی با تاکید بر اینکه انعکاس درست و مناسب انتظارات جامعه و همکاران به مدیریت و ارکان بانک در ترسیم مسیر راه و تعیین سیاست‌های جدید حائز اهمیت است، اظهار کرد: فعالیت روابط‌عمومی بانک صادرات ایران نمره قابل قبولی دارد اما همکاران روابط‌عمومی هچنان باید به کسب مهارت‌های بیشتر و ارتقای حرفه‌ای اهتمام ورزند.


در این دیدار که با حضور حسن زاهدی، رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک صادرات ایران برگزار شد، امیر لعلی، مدیر امور ارتباطات و بازاریابی نیز با قدردانی از نگاه حمایت‌گرانه مدیریت عالی بانک نسبت به روابط‌عمومی، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو در این اداره‌کل ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد